Turning Torso/Västra hamnen

2011-09-03 @ 21:55:53
Fotograferade en hel del ute vid vattnet i närheten av Turning Torso.
Några bilder har jag lagt upp men har för mig jag missat skriva vart jag fotograferat ^.^

Testade kameran!! för att försöka få mer häftig effekt i bilden.
Det är en effekt som finns under "TV" där man ändrar iso och rörelsehastigheten..
Jag fick en bok av pappa för ett tag sen med lite tips hur man kan ta häftiga bilder.
och en bild jag fastnade för var en bild på när stenar och en ström  som ser ut som sammet.
Jag fick inte riktigt samma effekt såklart.. men det blev rätt häftigt ändå ^.^













en liten manet i vattnet..

















Oh just det, jag testade ta ett kort på Gustav Adolf torg med människor i rörelse ♥


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0