Surgery

2011-09-24 @ 22:55:02
Jag köpte två bhar idag och de är jättesnygga..

Det enda problemet jag har med dem är att de har en enorm kudde som skall agera push up.. det gör att de blir för små så jag klippte upp ena kupan (på insidan såklart så den inte blir förstörd) för att plocka bort kudden men inser att jag har ett MEGAproblem.. det är inte en liten kudde.. det är skumgummi i BHn... suck... så jag får klippa bort det överflödiga i skumgummit.. dock så kommer det gå bra men det blir lite knepigare..

men lugna er nu ni som tänker "hur kan hon klippa i en ny bh"

köpte dem på marknaden och de kostade 50 kr stycket. så jag kan nog ta den förlusten om de skulle gå sönder men det tror jag knappast.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0