NO WAY!!!

2011-09-15 @ 07:13:05
Jag försov mig!! vaknade kvart över sex T_T idioti...ställde 4 klockor!! men självklqrt glömde jag klicka på alarm on! hade jättemysig natt, sov supergott fram till fyra och efter det så sov jag dåligt... drömde skumt också! det började med att jag mailade en restaurang för att vi skulle beställa mat, vi gick dit för att hämta maten, då hade personalen skickat vår mat till Umeå och krävde vi betalade ändå..sen var jag på ett medeltida slott och skulle köpa exotiska blommor och upptäckte jag bara hade 50 kr.. vi blev inlåsta i slottet för vi inte hade pengar, så visade det sig att de utfärdade muterande experiment på de som inte hade pengar, då ändrades drömmen och jag och mamma jagade efter en väckarklocka för mitt riktiga jag skulle vakna det var en av de mest skumma drömmar på länge

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0