Mysig fredagkväll!!

2011-09-30 @ 21:15:57
Mamma och pappa kom över och fick se hur fin vår trädgård blivit, jag rengjorde grillen och satte upp staketet lite bättre så Kaworu inte kan smita lika enkelt... (han är utbrytarkung!)

Vi åt jättegod mat, busade med Kaworu och tittade på Hockey - New york rangers är i Sverige.. de har match mot frölunda nu ikväll.
De lynchar Frölunda haha

älsklingen jobbar.. annars hade vi tittat tillsammans för han och jag är fan av New york rangers ♥ älsklingen är mycket större fan än vad jag är men jag älskar hockey och tycker de är jäkligt duktiga!!

vi hade tänkt åka till matchen som är nästa helg i Stockholm men det skulle ha kostat för mycket... man fick liksom prioritera, mer pengar till japanresa eller hockeymatch..

eftersom vi vill åka till New york och se en match så valde vi att inte åka till denna utan vänta tills vi har möjlighet att ta oss dit.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0