Livets lärdom

2011-09-21 @ 08:26:32
Det finns mycket man lär sig varje dag.
Jag har alltid strävan att inte göra min älskade besviken och fick lära mig igår att jag aldrig bättrar mig vilket gör mig självklart ledsen, men frågan är, hur ska jag gå till väga för att det inte skall hända igen när man känner att man aldrig är tillräcklig?


jag tror jag fann svaret idag i mina egna funderingar.

Oavsett vad man än gör så kan man bara göra sitt yttersta, man är ingen supermänniska och måste bli uppskattad för den man är och det man gör.
Så i helgen så är mitt mål att bli färdig i trädgården, då ska jag rensa klart hela framsidan, rensa klart det som är på baksidan samt klippa gräset.
ska "slita häcken" av mig för att få så mycket gjort på lördagen och det jag inte hinner gör jag på söndagen.
men jag ska göra mitt yttersta för att trädgården skall bli klar!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0