Lat...

2011-09-04 @ 21:58:03
Lagt mig i sängen och ska försöka sticka på älsklingens halsduk jag inte blev klar med förra året.. tappade tyvärr motivationen..
Det har liiiite att göra med att jag redan spenderat en massa timmar att sticka en över 3 meter lång 2 decimeter bred halsduk till honom som han glömde på swebus en dag T_T
Så självklart behöver han en ny men jag tappade motivationen så har tänkt jag ska bli färdig med den!

bloggar med mobilen.. orkar inte ta mig till datorn haha
Har varit ute i över en timma och fixat med häcken som går vid trottoaren.. vi har inte varit duktiga på att klippa ner den och styrelsen till vår förening har märkt det så direkt efter jag tränat så tog jag mig ut till trottoaren vid vår häck och spenderade 45 minuter på att klippa.. phu..
sen fick jag gå fram och tillbaka 4-5 gånger mellan busken och containern för att slänga skräpet...

Ha en trevlig kväll ♥

är för trött för Tea-time with Ariena så det får bli imorgon!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0