Komiskt sammanträffande.

2011-09-02 @ 09:13:12

Jag satt och läste Metro på tåget, vi hade precis lämnat lund, tåget var rejält försenat idag.

Jag brukar läsa horoskopen mest för skoj skull och reflektera efter jobbet om de har stämt eller ej (om jag kommer ihåg, men är inte någon som tror på horoskop)
läste:

"Något oförutsett verkar bringa oordning i dagens program och kräva oväntade insatser av dig!"

Horoskopen är det sista i tidningen jag brukar läsa så vek ihop tidningen och la den på bordet på tåget. Då hör jag konduktören i högtalarna "På grund av tekniska fel så kommer vi ha slutstation Malmö C.

Jag och flera andra bara gapade och vilda diskussioner började där man ansåg att det kunde han ju ha kläckt ur sig innan vi kom till lund för bara någon minut efter vårt tåg så går ett till köpenhamn så man hade sluppit springa upp och nerför rulltrappor (och trängas med andra) för att hinna till öresundståget som går strax efter vårt tåg kom in.

Så ja, horoskopet hade rätt för en gång skull. Det skapade verkligen oordning i mitt program hihi


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0