Katia

2011-09-12 @ 19:36:35
Det blåser som sjutton här i Eslöv...
Inte skoj, jag läste på aftonbladet att stormen Katia är på väg hitåt och man ska märka av det ikväll så jag antar att den har kommit hit T_T jag och Kaworu tog en tapper promenad hem till oss, han gick bakom mig för jag fungerade som vindskydd åt honom.

Jag skulle egentligen tagit med mig gräsklipparen men eftersom det är mammas gräsklippare och den är elektrisk så vill inte jag den blir blöt och det ösregnade när jag gick hemåt.. så jag fick inte med mig den...

ska kika igenom reklamen lite och sen ska jag göra köttfärssås och spaghetti till mig och älsklingen, vi ska titta på formula 1 racet ikväll ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0