Gårdagens bekymmer

2011-09-06 @ 12:41:37
Jag höll mig från att gnälla haha
men här är en länk så ni förstår vad som hänt.

gradvis så gör min arm mer och mer ont... så det är jättesvårt att koncentrera sig.

Kanske blir en liten överraskning ikväll!
Älsklingen är ledig idag.. lite avis men så var jag ju ledig hela helgen så han förtjänar vara ledig.
Mina vänner är duktiga och är i skolan!!

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!

*update* märkte att dateringen på artikeln jag länkade till är gammal, men det är exakt vad som hände igår på samma ställe, samma tid. Så inte konstigt jag inte tittade efter ordentligt. Kan vara det är rätt artikel bara de har skrivit fel datum. det vet jag inte.
Men oavsett så beskriver den vad mitt problem var så den får vara kvar tills jag hittar rätt.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0