Fullt upp jämt och ständigt

2011-09-28 @ 17:11:36
Jag känner mig låst i livet nästan..

Hela denna vecka har försvunnit nästan.
i måndags så var jag på fotoklubben och var hemma sent.
i tisdags så kom jag hem sent, jobbade i trädgården och la mig.
idag så ska vi ha obligatoriskt möte på kvällen och jag kommer hem sent idag också!!
Så ska jag försöka hitta tid att slänga lite trädgårdsavfall och sen sova T_T

Det ska bli skönt när helgen kommer om jag har möjlighet att koppla av...

Dock en positiv händelse!!
jag har beställt biljetter till norrköping!
15 december till 18 december.

Ska träffa mina underbara vänner och jag ska fira jul med min syster, mamma ska följa med på resan också.
hittade billig resa så vi betalar ca 350 kr för fram och tillbaka!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0