Bye bye nails

2011-09-09 @ 08:27:19



Som ni ser på det vänstra fingret så har min nagel brutits där den egentligen skall sitta fast, vet inte hur det hände men det har växt lite mer sen det hände då det var flertalet dagar sedan.
Men det har gjort så fruktansvärt ont att jag har valt klippa ner mina naglar T_T
så kommer klippa dem tills den skadan har växt ut så jag slipper lida.. fingret mår inte bra heller av att ha plåster konstant, annars rör nageln sig och det gör jätteont.

Så jag kommer inte kunna dekorera naglarna så mycket.. men kan hända jag köper lösnaglar och övar mig på och lottar ut dem här. vi får se hur jag gör!
men känns sorgligt att klippa dem T_T det är ju som en del av mig liksom (känns som det) dock har jag inte alls samma kärlek till mina naglar som jag har till mitt hår.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0