Åter från kören

2011-09-14 @ 22:07:06

Hejsan bloggen!
Jag är hemma igen.. Dagen har varit hektisk men jag träffade en mycket god vän till oss och vi fikade och satt och pratade, fick min telefon bytt och nu har jag en hel telefon igen..

Måste lägga in musik, ta nya bilder osv.. så det är lite "jobbigt" att lägga in allt men det känns lite skönare ändå, nu slipper jag skada mig på splittrorna ^.^



Har precis lagat mat till imorgon och förmodligen till i övermorgon.. samt kantarellstuvning. vi har ätit macka med kantareller..
Blev ledsen jag behövde laga mat ikväll.. hade inte planerat att laga mat ikväll, men genom olyckliga omständigheter så har vi bara en matlåda med carbonara men det är ost på den så kan inte äta den.

Är helt slut... har varit stressig dag och jag hade världens magvärk under dagen och var nära åka hem.. har fortfarande ont i magen.. funderar på om det är stressmagvärk.. jag har en väldigt känslig mage.



Ska lägga mig snart... Natti natti ♥

 


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0