A hairy history!

2011-09-01 @ 13:48:49
Jag hör många säga till mig "oj vad långt hår, hur länge har du sparat?" andra "oj, du klipper aldrig håret va?!"

Jo.. jag klipper mellan 6-12 cm varje år!!
dock funderar jag på att klippa det 1 cm i månaden för att få väck de slitna topparna.
Jag har inte något hårstrå som är kluvet. det är bara gammalt och slitet.

Här kommer lite historia på mitt hår ^.^
Dock så har jag en bild där jag har som "kortast" och jag hittade inte den så kommer uppdatera den här när jag hittar den.

Har skannat bilderna på jobbet och det blir mörkare bilder och färgerna blir lite lustiga. ex. jag har inte ett enda rött öga på fotona men den skannade bilden gav mig röda ögon haha.


började nästan skallig haha här är jag några månader!


Här är jag 13.. med ganska pinsam klädsel ^.^
var ingen direkt modedrottning hehe.
var tvungen att "sudda" bort lite pinsam musiksmak >.> ung och dum.


Här är jag 14 år och ja.. ni ser att håret är rätt kort här också *fniss*



Här är jag 15 år. Den visar inte längden men den visar hur olika min naturliga hårfärg har varit.
väldigt skiftande. Detta måste varit på hösten då sommaren blekt håret.


Hmm nu måste jag tänka lite.. är jag...17....ja definitivt 17!


...eller?!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0