Välkommen till jorden!

2011-10-05 @ 21:30:07
Älsklingens näst äldsta syster är på sjukhuset idag och föder antingen en liten pojke eller en liten flicka.. vi vet inte vad. halv tre inatt gick vattnet och sedan 5 imorse har de väntat på att värkarna skall komma.
Vi har inte hört något ännu men väntar spänt!!

Jag håller alla tummar och tår att de får ett friskt glatt barn som har en ljus framtid framför sig ♥
ska iväg och halvlägga mig i sängen och göra klart älsklingens halsduk som jag började med förra vintern men tröttnade då kylan började försvinna och har fortsatt den nu i höst och idag gjorde jag sista stick-raden. nu ska jag sy in trådarna och göra fransar.. tyvärr hittade jag inte min stora nål eller min virknål.. ligger förmodligen på vinden så ska se om jag kan använda en helt vanlig nål...

natti natt.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0