Trainride

2011-10-03 @ 09:58:32

Sov som en stock inatt.. minns när älsklingen kom inte men öööhh.. mer än så minns jag ej.

Hela natten har jag drömt att jag åker tåg och buss T_T
och när jag blev väckt av klockan och somnade om så drömde jag att jag låt i sängen och sa "jag kan sova en halvtimma längre för tågen har börjat stanna i Simonstorp och då tjänar jag en halvtimma att komma till jobbet, varför har jag inte gjort det tidigare?"

det som föbryllade mig allra mest när jag vaknade av väckarklockan igen var det faktum att jag ansåg att jag bodde i Simonstorp igen i drömmen...
Det var lustigt...

jag bodde i Simonstorp under min uppväxt.. det är en liten by utanför Norrköping, ca 20 minuters resa på väg 55.
det är vackert där, underbara badplatser och skog full av blåbär och svamp om man har tur, flera olika möjligheter till skogspromenader och ett 5 km långt spår där man kan jogga, ha "skolmaraton" eller bara ta en lång tur med jycken.

saknar byn under sommaren.. men har många tråkiga minnen under min skol och dagistid som jag helst gärna vill undvika.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0