Time passes by so quickly

2011-10-02 @ 18:40:08
Tiden försvinner riktigt snabbt.

klockan är redan halv sju.

ska diska, plocka lite och sen gå till mamma och pappa och skriva ut bilder för älsklingens mormors present.
Ska göra ett collage med hennes barnbarn och härliga minnen de har tillsammans.

Hon fyller 85 år och minnet är inte vad det borde och detta tror jag kommer uppskattas.

Denna helgen har passerats snabbt, denna dagen försvann i princip.. jag kunde inte somna inatt och låg vaken till efter 04.38 (sist jag tittade på klockan) och jag sov till halv elva.. det är jättesällan jag sover så sent, men samtidigt så sov jag ändå väldigt lite T_T

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0