Räkningar

2011-10-30 @ 20:32:39
Har precis gjort klart räkningarna för denna månaden.. det är rätt okej ändå :)
relativt låg.. märkte min unionenfaktura inte kommit så fick mailat dem så jag får hem en ny kopia.
ska åka hemifrån klockan 6 imorgon.. men får skjuts av pappa ^.^
Så kommer vara jobbet riktigt tidigt!!

Har ju "beordrad övertid" fast vi får inte ut det i pengar, vi får ut det i ledighet och de ger oss inte dubbel ledighet utan om vi jobbar över 1 timma så får vi bara 1 timma.. inte mer..

har över 23 timmar på min "logg" så vi får se vad som händer.
ska lägga mig och äta mandarin, är trött.. men okej trött typ... mest seg typ.......
Har haft en fartfylld helg med många vänner och händelser så denna kvällen som är ganska händelselös känns ganska avkopplande...

Har plockat en hel del men har nu i typ en timma kopplat av och typ inte gjort något.. eller ja.. förutom räkningarna *fniss*

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0