Full rulle

2011-10-10 @ 14:42:56
Helgen har varit fullspäckad....

I fredags så satt jag med älsklingens mormors present och fixade ihop den.. sen i lördags så kom vi upp rätt sent, såg på Hockeymatchen som var i fredags mellan New york Rangers och LA kings.. Vi hejar såklart på New york rangers och tyvärr så förlorade de på Overtime...
Men på eftermiddag till kväll så var vi och firade älsklingens mormor och jag var jättenervös då flera som var där var släktingar jag inte kände.. Men det var trevligt och god mat..
När vi kom hem så städade vi och fixade hemma men först tacklade vi röret i handfatet som läckte.. jag märkte det precis innan vi skulle gå och det var det första vi tog hand om när vi kom hem.. vi är inte så......husliga när det gäller sådana saker så vi var riktigt stolta över oss själva när vi hade fixat den..
Det blev att titta på Castle tills man slocknade och sen sov vi.. det blev rätt så sent..

Sen på söndagen så tog vi det lugnt och vid ett-tiden så gick vi ut trädgården och jobbade till halv fyra och slängde vi skräp och ställde ut saker i garaget och så till strax efter fyra.. jag rengjorde grillen för sista gången detta året.. nu är det slut på grillandet för denna säsongen.. Sen tog vi det lugnt till Formula 1 till strax efter fem och tog en lång varm dusch....
Sen åkte vi till älsklingens mamma och åt och pratade lite allmänt.. en del självklart om älsklingens nya systerdotter som föddes i torsdags.
Vi åkte hem och såg vidare på Formula 1, satte igång Love Hina efter det och somnade till det.. dock tog det några avsnitt tyvärr innan jag somnade..

idag har jag börjat sticka på små babyvantar till älsklingens syster.. hoppas de blir bra ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0