Extraknäck

2011-10-30 @ 14:47:47
Idag har jag varit iväg och sjungit på dop, det gick bra.. det var ganska långdragigt men vackert ändå!
Det blev långdragigt medstadels för vad prästen hade satt upp på listan, det var hemskt många böner, lång predikan och många psalmer.. ska jag erkänna så kunde jag bara 2 stycken..

Lilla Wilda är dock en liten pärla.. så underbart söt!! fick en annans biologiska klocka att sätta igång på högvarv men det är ju sånt som händer.. man är inte mer än människa..

Har gjort mat.. storkok med currygryta och så stekte jag champinjoner och kött + ris till lunch. så lunchen är avklarad!! håller på och kokar lite ris nu för det räckte inte det jag hade gjort..

än så länge har jag fyllt 6 matlådor med mat till veckan och 2 till åtminstone skall fyllas.. förhoppningsvis får jag till ytterligare en,. vi får se.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0