Contagious traveling

2011-10-19 @ 15:11:09
Jag insåg idag hur onyttigt mitt tågresande är.. jag satt i en stol till fönstret, det innebär att jag kan ha 5 personer på varsin sida om mig.. 4 av sätena var upptagna och 3 av dem snörvlade, hostade och harklade sig.. Så jag hade tre runt mig som är dyngförkylda.. hur orolig blir man på en skala att någon av de tre är i början eller slutet av förkylningen då det smittar som mest? dessutom så är min kollega så pass förkyld att hon åkte hem idag hihi jag tror jag får förvänta mig en förkylning tyvärr.. Har ju varit smådålig nu ett par dagar och känner mig lite yr idag så kanske redan börjar bli förkyld.. då kommer nästa intressanta fråga.....kommer jag undvika åka tåget för jag är förkyld? förmodligen inte.. då jag behöver jobba.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0