5 dagar och 9 timmar

2011-10-27 @ 21:38:25
Det är 5 dagar och 9 timmar sedan jag sist bloggade.. detta beror på hur hektiskt mitt liv har varit den närmsta tiden. Jag har även idag fått krav från vår chef att arbeta 5 timmar övertid per vecka fram till mitten av december.

Det kommer bli tufft.. imorse gick jag hemifrån kvart i 6 och var på jobbet 7.. efter jobbet åkte jag till lund och lyssnade på lunds orkester i ca 30 min. min kusin och min moster var dirigenter.. det var mysigt och avkopplande.
Sen åt vi på Burger King och åt, sen tog jag tåget hem och skyndade mig till ICA, handlade och sen tog jag bussen hem, ut med Kaworu, duscha och nu sitter jag i sängen...

Hoppas på att somna snart, är helt utmattad.. igår hade jag kör och i förrgår handlade jag på rusta. så jag har haft det väldigt hektiskt.. på lördag ska jag träffa en kompis i malmö och på söndag så ska jag sjunga i kyrkan på dop ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0