20111022

2011-10-22 @ 12:06:00

Älsklingen har gått till jobbet nu och jag ska städa lite hemma, sen ska jag cykla till coop och handla.. baka kanelbullar för att få upp värmen i huset lite och sen ska jag pyssla lite och göra julkort!!

waii <3

Ska bli skojig dag.. dock är jag spelsugen så hoppas jag kan sno åt mig lite tid och spela lite dataspel, älsklingen kommer hem idag till halv 9, då ska vi äta och spela guitar hero.
Imorgon så kanske jag ska sjunga i kyrkan, får se hur jag mår, har inte mått så bra den närmsta tiden. oavsett så ska vi spela Heroes of might and magic imorgon!! yay

Ser lite på matchen mellan New York Rangers och Canucks. jag missade ju sista perioden så har sett lite på det.
Än så länge så leder Rangers med 3-0 men vet inte hur det slutar.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0