twelve hours

2011-11-01 @ 06:25:21
Igår när jag kom hem var jag helt slutkörd!! hade jobbat i 12 timmar och hade lång resa hem, fick skjuts av pappa, det var trevligt..
men vi råkade missa avfarten och var tvungna att åka till Svedala, jag har aldrig varit där så nu har jag varit i Svedala ca 20 sekunder haha

Tittar lite mer längtande på en polaroidkamera..
de går att köpa på coolstuff för 995 kr...
Det känner jag är lite dyrt T_T
hoppas de har vinterrea på den i vinter...
jag vill ha en då de är perfekta för resedagböcker.. nästan som att ta purikurabilder vart man går.
om jag inte skaffar en här i sverige så kanske jag köper en i japan om det är billigare där..
Men ska definitivt ha med en när jag och min vän Sara åker och tågluffar i Europa. Det är något jag verkligen vill göra!! Det kostar nära 2000 kr att åka iväg på en sådan resa men det hade varit en fantastisk upplevelse.. då har vi tänkt ta ett flyg ut någonstans och vara där någon dag och sen åka vidare med tågen, jag hoppas vi kan åka längs med kusten vid spanien, frankrike och italien (säger jag fel här så kan jag meddela att mitt geografiska sinne är lika bra som en gräshoppa... väldigt kasst)

Men sen ska man ju betala för vandrarhem och så.. men vi är inte pjåkiga.. jag behöver inte stanna på något tjusigt hotell.. man ska ju inte ha för mycket packning med sig när man tågluffar så man behöver ju inte vara rädd för att någon stjäl då man kan bära med sig packningen.
Det kommer bli en fantastisk resa och en fantastisk upplevelse både naturmässigt och kulturellt. jag kommer ha med min kamera, men ett hänglås till min väska så den inte blir stulen...

jag skulle egentligen sovit till nu, men jag var så himla pigg så nu har jag tagit det lungt en halvtimma typ..

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0