Tillfällig tanke

2011-11-24 @ 12:37:40
Naivitet..

Jag vet jag är paranoid för att bli bestulen, jag litar gärna inte på andra människor när jag är ute på stan eller ute i trafiken.

Men jag slutar inte att bli förvånad över hur människor verkligen kan bete sig..
Jag menar.. bedrägeri, stöld, våld mot någon man älskar, medvetet vållande mot annans död och mordförsök..

Vart är världen på väg? kommer vi sluta med att alla är paranoida och dödar varandra i självförsvar? ingen vågar gå ut genom dörren? kommer samhället att krascha? hade det varit en bättre ide att göra som de gjorde i den Nicolas Cage filmen "Knowing" där hela jorden går under tack vare solen, Aliens tar upp barn som blir utvalda och de förs till en annan planet för att börja om för att skapa en bättre värld..

Rätt så obehaglig film men väldigt intressant. Men frågan är om världen är på väg att bli så pass förstörd och att människor förstör så mycket av den att vi snart måste börja om..

Från det ena till det andra.. varför i sjuttsingen ska vi ha dimma konstant?

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0