Tågresa

2011-11-26 @ 20:03:44
Jag och Kaworu åkte till Malmö idag. Vi hade jättetrevligt.
Men Kaworu var väldigt nervös på väg till Malmö.. han fick träffa en liten ettårig söt liten flicka, det var intressant hur han skulle reagera och det gick faktiskt rätt så bra.
Han skrämde den lilla flickan när han skällde men ju längre tid det gick så gick det bättre...

På vägen hem så gick det ännu bättre, Kaworu vilade på min jacka på sätet bredvid nästan hela resan.
Mamma och jag handlade..
Älsklingen kommer bli glad.. jag har köpt pepparkaksfilmjölk till honom.

Gjorde nya naglar idag <3 lägger upp bilder sen.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Daniella

Ha en bra dag! :)

2011-11-28 @ 17:27:15
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0