Som alla andra dagar

2011-11-09 @ 22:10:43
eller inte?! jag var på jobbet på övertid som vanligt men pappa hämtade upp mig efter jobbet (fick åka in med honom också..) och sen bar det av hem till mamma och pappa och vi åt god mat..

sen åkte vi till kören, sjöng julsånger, jag kunde de flesta utantill och det var helt underbart att sjunga.

Sen kom jag nyligen hem, har fixat grillad macka till älsklingen, pepparkakor, kaffe och choklad. han blev glad ♥

Ska lägga mig nu T_T är trött, har ont i magen, ont i nacken och ryggen och börjar få "datorarm" efter min sittställning på jobbet..
suck... klart allt ska komma på en gång, men om jag gissar rätt så är allting stressrelaterat.

natti natti

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Ninai

Ta två-tre minuters pauser med jämna mellanrum och sträck på dig under arbetstid. Då känner du dig inte lika stel och har inte lika ont.

2011-11-09 @ 23:11:24
URL: http://madebyniiina.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0