So much to tell

2011-11-28 @ 22:53:13
Jag har missat blogga lite.. igår så hade vi enorm storm här i Skåne. Det blåste hemskt illa ute, älsklingen var på jobbet och jag var hemskt orolig hur han skulle ha det på vägen hem. Men hans mamma kom hit för de bor högt upp i ett höghus och det skakade så våldsamt att deras lampor gungade.. Hon kom till oss då vårt hus inte alls är lika "ostadigt".
Vi hade det ganska trevligt, Tittade mest på nyheterna och pratade.

Sov välidgt dåligt då jag blev väckt flera gånger samt vinden..så klart.. Skånetrafiken har haft superproblem hela dagen..
Men jag kom hem i slutändan.

Jag lovade bild på mina nydekorerade naglar. Här kommer några bilder:








Sen har vi köpt levande sten och dekorerat akvariumet så nu är det bara att ha tålamod och vänta tills vi kan köpa fiskar och städare..



Lite kusligt haha men det är perfekta gömställen för fiskar, precis vad de behöver.

Sen tänkte jag till sist bjuda på en bild jag tog innan idag på Hyllie.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0