Jäktig start på ny vecka

2011-11-08 @ 20:19:16
Hejsan alla ♥

Igår började jag ganska tidigt på jobbet, tio över sju.. åkte hem, lagade mat, åt och tittade på tv med älsklingen och njöt av lite suburgatory och vi tittade lite på andra serier.. vi tittade på nog det längsta nyhetsrepotaget jag sett och jag somnade konstant.

Sen så hade vi ett litet problem som tyvärr blir ganska stort.. jag är nämligen superlättväckt oftast (inte alltid, ibland kan jag vara hemskt svårväckt) och tyvärr så vaknar jag 90% av alla gångerna som älsklingen ska lägga sig och han känner ju klart det är jobbigt för han måste vara försiktig vilket han inte alltid pallar vara, jag är alltså så lättväckt att det räcker att han släpper ner en kudde på golvet så är jag vaken..
och jag vill ju mer än allt sova tillsammans med honom men min sömnrytm störs om jag ska vakna varje natt. vi får se hur det löser sig men jag går inte med på något annat än att han ska komma in och lägga sig i sängen när han är trött och sova hos mig.

Lagar mat nu..

ha det så bra.. är supertrött, har jobbat i 11½ timma T_T dödens.. men ska jobba länge OCH ha kör imorgon +_+ kommer vara ännu mer död då..

puss

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0