Fredagens händelser.

2011-11-26 @ 08:34:27
Hejsan alla glada!

Igår var jag på besök hos mamma och pappa..
De bjöd på entrecote och pommes.. eller ja. det var inte riktigt entrecote, mamma hade råkat ta fel.. det var något... oxkött. men riktigt gott var det.. gottade mig med julmust till..

Sedan så tittade vi på "på spåret" det var riktigt kul! Och jag däckade när "Björn Gustavsson" dök upp på tvrutan efteråt..
Var så trött.. känner mig lite halvfebrig idag.. så ska kolla upp det.
Har "bråkat" med akvariumet och framförallt pumpen nu på morgonen.. men eehh.. det gick inge bra.. så måste ringa någon på zoogiganten där jag köpt den.

det som stör mig kollosalt är att vid minsta beröring i vattnet så blir det grumligt igen pga sanden. Hur sjutton ska man kunna ha igång cirkulationspumpen om det blir grumligt direkt? har försökt rikta den annorlunda.

Om Zoogiganten säger "jaha ja men då kan du inte ha i den pumpen" då kommer jag kräva de köper tillbaka den för den kostade mest av ALLT 998 kr. satt igång den nu trots att det blir grumligare vatten för annars blir saltet fel T_T

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0