Fars dag.

2011-11-13 @ 16:55:59

Igår var jag, mamma och pappa i Helsingör. det var tänkt som en liten överraskning till pappa inför farsdag men mamma ville något skulle i alla fall vara öppet så vi åkte på lördagen istället för på söndagen.
Det var strålande väder och lite kyligt. men det var mycket trevligt, köpte lite smågrejer och en nyårsgåva till älsklingen. han kommer bli glad! la in den i present så han inte skulle råka se den XD samt en reminder till mig att jag redan köpt en och inte behöver stressa över det till nyår.

Älsklingen firar inte jul men jag gör det och jag mår dåligt av att inte kunna fira den dagen med honom och så kom vi på att vi kunde fira det nya året lite mer med en liten nyårsgåva till varandra.
Det känner jag är bra så nu kan jag fira jul utan att må dåligt!! ♥

Tog dessa bilder igår:





Det var Helsingör.. fotograferade faktiskt inte inne i den lilla staden.



Detta är i Helsingborg.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0