En lyckad dag!!

2011-11-19 @ 20:31:19
Idag vaknade vi 8.30 efter en natt av dålig sömn (för min del iaf)
vi la oss 1 inatt för jag lagade mat och gjorde tårta inför idag och älsklingen var "brasvakt" (vår nya dekorationsbrasa) och dukade bordet.

Idag efter frukosten så räfsade vi löv ute i trädgården, sen åkte vi till systemet/djurbutiken, sedan till medborgarhuset och tittade på fotoutställningen. jag fick reda på att min bild kom på andra plats waii ♥
får 1000 kr i vinst!!

sen fixade vi iordning oss och gjorde det sista och sen lite försent som kom gästerna, vi hade mycket trevligt.
Vi bjöd först på currygryta+ris.
Sedan Daimtårta och kaffe (glass för mig)
sedan bjöd vi på årets glögg....det var ingen ordentlig hit för mig... och pepparkakor och chokladbitar.
Nu har de gått hem. all disk är fixad. nu är det bara att njuta av resten av kvällen.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0