Disfunctional

2011-11-02 @ 13:11:14
Jag har så himla svårt att hitta tid till bloggen, det känns illa...
ska fota lite i helgen förresten :)
jag har saknat min älskade kamera men jag jobbar för mycket för att hinna fotografera, när jag kommer hem så är det kolmörkt.. men nu i helgen så ska jag fotografera och framkalla en bild, det är till en klubbtävling, de har temat "fågelperspektiv" ska bli intressant.

jag har tänkt att jag ska börja med sådana "temadagar" här i bloggen också, med kameran. Har fått lite ideer.. ex. grodperspektiv, skuggor, fågelperspektiv och den sista iden vet jag inte vad den kallas.. men det är när man fotar något som är litet och det ser ut att vara lika stort som något som är större, lura ögat lite...

ska bli kul projekt!!

OBS ni som är i Eslöv, glöm inte kila in på medborgarhuset då de har våra bilder i utställning!!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0