Cleaning

2011-11-17 @ 21:29:10
Jag har inte bloggat på ett tag och det är helt och hållet för jag har alldeles för mycket att göra, jobbar musten ur mig, pendlar och vi förbereder inför när vi ska fira älsklingen på lördag.

Hittade denna bilden från "arkivet" när vi var i Venedig..
Saknar värmen men älskar snö, det är så romantiskt och vackert.



hehe inte ofta jag visar mina ben.......

Älsklingen fyllde år i måndags. jag gav honom ett par yoshitofflor i present och bakade tårta.
på tisdagen så fick han en till present och vi myste till racet.
vi har dock inte hunnit se klart det. bara halva..

Igår var det kör hela kvällen, kom inte hem förrän efter 9.
Sedan gick vi upp 4 imorse, jag satt på tåget klockan 5 och var på jobbet kl 6.
När jag kom hem så åt vi pizza/kebab och nu städar vi T_T saknar sängen, är hemskt utmattad och trött.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Yvonne

Vilket lååångt hår! Önskar jag hade så långt, nästan.

2011-11-23 @ 22:31:17
URL: http://yvves.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0