My lovely garden

2011-05-24 @ 05:58:25
Jag jobbade i trädgården i helgen, älsklingen hade ont i ryggen så jag "beordrade" honom att läsa i solen istället..

Han har en snedvriden kota längre ner i ryggpartiet och när han ansträngt ryggen på jobbet så får han fruktansvärt ont.. Tror man kan jämföra smärtan (när den är som värst) som värkar innan man föder för han kan inte sitta, ligga, stå eller gå eller nånting för det gör så fruktansvärt ont....stackarn.







Full av liv, blommor som är utslagna, Kaworu som försöker egga mig att leka med honom (btw så ligger kaningosedjuret bortglömt bakom honom) och jag planterar liljor som förhoppningsvis börjar växa inom kort!


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0