Lycka!!

2011-05-11 @ 21:49:24
Jag åt kina mat med mamma idag *gott*
Sen vandrade vi över till kören.

Så underbart att sjunga ♥ och vi övade först alla körlåtarna, sen övade min lilla kör (Voces Mariae=marias röster på latin) och sen övade jag min sololåt.. Vi är två som ska sjunga varsin sololåt och ett par som sjunger en duett..

Jag var trött i rösten efter 2 timmars övande och så skulle jag sjunga min.. var lite nervös men satte igång och jag sprudlar av lycka för både min körledare och musikerna sa att det lät jättevackert, musikerna sa de fick gåshud och de andra gav mig många komplimanger också.. Blev så lycklig jag inte visste vart jag skulle göra av alla känslorna..

Fick sjunga igenom den två gånger och det gick lika bra andra gången.. bara jag är så dålig på att andas XD glömmer bort att andas så luften tar slut.. men ska öva på det..

Klockan är ju väldigt mycket nu.. har varit ute på promenad med voffsingen och nu ska jag duscha..

Är så glad för alla komplimanger jag fick idag ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0