Stillestånd!!

2011-03-13 @ 10:35:08

Jag missade blogga häromdagen men dessa två dagar har jag varit i stillestånd på grund av vad som hänt i Japan..

Det är hemskt, sorgligt, förfäligt och jag och min sambo har haft CNN igång konstant för att bli uppdaterad om vad som händer, uppdateringar över lag då aftonbladet för en gångs skull är helt urkassa på att uppdatera.

Jag har varit helt utdöd dessa dagarna, har varit så trött jag sovit mestadels när jag ätit mat och blivit klar.
så lite därför jag haft dålig uppdatering.
Ska lägga upp alla mina bilder från Resan till Finland med mina vänner.

Vi hade otroligt roligt, dock skadades en av mina vänner så hon hoppar på kryckor nu, förutom det så har vi skrattat tills vi nästan bröt ihop.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0