Förberedelse

2011-03-25 @ 21:49:58
Imorgon så ska vi fira min 25årsdag, fyller år i nästa vecka men älsklingen är ledig nu i helgen..
Ska ha fikabuffé och smörgåstårta ♥

Håller på och städar här hemma, dukar upp och förbereder inför imorgon..

Ska baka drömtårta ikväll och förbereda smörgåstårtan...
ska dekorera den imorgon.

Ska kanske baka någon liten kaka ikväll... typ schackrutor.. eller något... men har inte bestämt mig..
jag får alltid en massa inspiration. vill baka en massa..

så här såg min lista ut först :

Drömtårta
Cupcakes
Kokosbollar
Sockerkaka/vanlig tårta
Smörgåstårta
Schackrutor
Gräddkolor
Kanelbullar
Fluffkaka
Kladdkaka
Drömmar
snoddas
chokladpraliner (köpa)

Men nu har jag stramat åt den
Drömtårta
Cupcakes
Smörgåstårta
Fluffkaka

Drömmar bakar mamma *tack*
Kanellängder bakar älsklingens mamma *tack*

så då kanske jag bakar någon liten kaka..
Jag köpte lite godis som fin färgkontrast.
Så hittade jag en del "körsbärs-likör-choklad-praliner" som jag inte är så förtjust i (insåg inte det var likör i)
och la upp dem i skål med plast runt som skydd, så bjuder på det också :) det finns ju andra som gillar dem kanske?!

Köpte en liten blomma också för att ha som dekoration. bara 15 kr..

Så... Nu ska jag kämpa vidare.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0