Finlandsresa

2011-03-19 @ 10:02:57

Resans medverkande: Catty-san, Chaya-chan, Sophia-san och jag!
Resans händelse: Catty-san snubblade i trappan och hade sönder ledbandet i foten så hon spenderade halva lördagen på sjukhuset i Finland.
Resans ord: "jucka"
Resans klant: Catty-san
Resans dryck: Valdivieso (ananasvin)
Resans obehaglighet: skallrandet, skakandet och ljudet när vi bröt genom isen.
Resans mest förvirrade: Jag (tack Catty-san, mindes inte vad det var för uttryck vi använde på mig)






























♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Jag var väl ändå resans klant...du var resans mest förvirrade.. XD

2011-03-19 @ 13:54:38
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0