Busy Schedule

2011-03-24 @ 21:49:38
Jag hade en underbart avslappnande morgon (fram till jag skulle gå för då fick jag brått)
jag städade i köket och när älsklingen kom upp så åt vi frukost tillsammans.
Efter det åkte jag till sjukgymnasten, hade fruktansvärd otur (och dålig planering) med tågen så jag fick skjuts till jobbet av pappa, jag bad om skjuts till lund så jag kunde komma till jobbet... men han skulle hämta lite grejer på IKEA och XXXL så han skjutsade mig hela vägen *snällt*

På jobbet så fortsatte oturen, det var hemskt dålig stämning.. mer än så vill jag inte säga.. men det har inte varit bra där heller.

slutade klockan 6 och var hemma halv 8...
har dammsugat och gått ut med Kaworu på längre promenad..
är hemskt trött idag.. ska upp före 5 imorgon T_T
så jag ska lägga mig nu...

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0