Återspegling

2011-03-19 @ 08:09:52
Jag har inte bloggat på länge.. det är för jag har varit så fruktansvärt upptagen..
Har haft mängder med läxor och allt!! känns som om hela världen håller mig upptagen ibland.

Exempelvis denna veckan har varit fullproppad!

i måndags så hade jag skola direkt efter jobbet. I tisdags så var jag på jobbet och sen skulle jag åka tillbaka till Eslöv. Men jag blev sen för en motorcyklist hade blivit påkörd precis vid busshållplatsen, det kändes hemskt att se.. Han var medvetslös och ambulansen körde med blåljusen igång på vägen till sjukhuset så han har var i alla fall vid liv vid det tillfället. även om det var kritiskt.
när jag kom till Eslöv så blev det att stressa för att hämta voffsingen, min dator och lite pärmar, lite kebabtallrik *mums* och sen var det styrelsemöte i mina föräldrars förening.. jag är föreningsrevisor där.
sen direkt efter det mötet så var det skola igen T_T
när jag kom hem var det läxor som var tvungen att göras.
I onsdags så åkte jag hem efter jobbet, gjorde läxor och mat i stress, åkte till kören och när jag kom hem var det läxor igen som gällde.
så jag har varit hemskt stressad.

men nu tänkte jag bjuda på lite bilder från bland annat Yamato the Drummers och Finlandsresan..
sen får jag inte glömma Catty-sans kissekatter.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Naw...



skickar massa kramar!



2011-03-19 @ 10:54:22

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0