Varför?

2011-06-28 @ 22:42:21
Jag hade tänkt lägga upp bilder... men det verkar inte gå T_T jag kan inte iaf... men men vi har haft fullt upp.. förra helgen var vi på metaltown.. det var en både bra och jobbig upplevelse, System of a down var riktigt bra men för mycket trängsel.. dagen efter var jättebra på konserterna för jag hade bättre strategi för att klara konserterna.. tack vare älsklingen för jag hade jätteont i fötterna och det ösregnade. men Korn var jättebra :) förra veckan jobbade jag och umgicks med älsklingen efter.. så har missat att blogga T_T sorry.. sen i helgen så hade vi vänner över och då var det för mycket att göra så missade att blogga.. sen denna veckan har vi beordrad övertid på jobbet samt att jag hostar som en galning och mår inte så bra.. blev beordrad att gå till läkare så var hos doktorn idag.. en konstig doktor, han gjorde inte ens en check på mig först så fick nästan be om att göra ett blodprov för att se att jag inte hade en sjukdom.. han sa glatt "oh ja men blodprov, jaaa det kan vi göra" och så satt sköterskerna och tittade på mig som om jag var 10 år och rädd för sprutor.. frågade "du svimmar inte va?!" och jag som är så van vid sprutor sen barnsben.. så jag sa bara "åh, nej.. jag är bara lite trött" ska åka till norrköping på fredag.. ser fram emot det men är ledsen om jag fortfarande hostar...

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0