Morgonkvisten

2011-06-01 @ 05:59:06
Jag är lite lätt morgontrött idag... har dock sovit rätt gott..
Har haft en del som bekymrat mig lite men det kommer gå uppåt snart..
sista arbetsdagen denna veckan ♥
Imorgon är det helgdag, på fredag har vi fått betald ledighet och på måndag så är det nationaldagen.

Jag har mycket trevligt som händer nu de närmsta dagarna.
Imorgon så kommer det inte vara så mycket, ska mest arbeta i trädgården, få rättsida på trädgården..
På fredag så ska jag till köpenhamn *waaii*
och på lördag-söndag så är eslöv full av liv för staden fyller 100 år
På måndag så ska vi sjunga för kungen och drottningen.
så det kommer bli intressant och kul!

men skönt med ledighet.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0