Diakon och prästvigning.

2011-06-13 @ 06:02:03
Igår var jag med när älsklingens syster vigdes till Diakonissa, det var rätt fantastiskt att se men gud så trött jag var, gäspade en massa.. dock så fungerar långsam orgelmusik och predikan och läsningar från de olika evangelier ungefär som sömnmedel för mig.. så blev jättetrött men det var väldigt trevligt ändå. efter det så hade vi middag som liknade en bröllopsmiddag i princip. men det var trevligt, dock lite ... långdraget.. vi var lite stressade då vi behövde åka iväg.. klockan tickade närmre 5 och vi hade 70 mil att åka. så vi kom inte iväg förrän vid halv 6.. lite stressigt.. spelade mest spel med älsklingen söta lillasyster. men däckade nästan direkt när jag kom hem.. kaworu behövde lufta sig lite först.... ....och ge mig en miljon pussar som välkomst <3

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0