Ystad saltsjöbad

2011-07-17 @ 20:17:53
Jag åkte igår med mamma, mormor och min moster till Ystad Saltsjöbad, jag kan inte bada eftersom jag fortfarande inte är riktigt frisk ännu och går på pencillin.
men gick med fötterna i vattnet och i sanden. Det var mysigt..
mamma och moster badade och mormor satt i sanden och tog det lugnt..
På vägen tillbaka hem så somnade jag i bilen och mådde väldigt dåligt när jag vaknade.
Mormor oroade sig lite då jag inte ätit något den dagen förutom frukost och kakor. Så hon ville vi alla åt en macka så vi skulle få lite mer energi..

Hittade universums mysigaste restaurang i skogsmiljö (om man gillar det lantliga) och dyra mackor visserligen.. men den godaste räkmackan jag någonsin ätit.

Vi diskuterade japanresa sen när jag kom hem.. Vi gjorde sushi ♥ det blev jättegott!! tittade på dokumentär om tvspel under tiden och travelguide om tokyo och japan. Dock så somnade jag fram och tillbaka efter maten och la mig i sängen när klockan var halv ett. älsklingen och vår kompis var uppe till fyra på natten och la sig sen.

Idag har vi mest spelat olika tvspel, jag har hållt på med min kitmodel idag ♥ det är en liten Evangelion robot som man bygger ihop själv..  den är gjord i plast och redan i färg.. ska visa bild senare.. men det är jättekul att bygga dem.. förutom när man har svårt få ihop dem.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0