Torsdagens gäst

2011-07-23 @ 10:16:22
I tisdags så kom älsklingens syster till oss, hon är nästan höggravid och det var härligt att se den stora magen, det är så charmigt tycker jag i alla fall.

gjorde wok med risnudlar, det går, men blir lite väl....öhm...kladdigt, bättre med äggnudlar men älsklingens syster är glutenintollerant och kan inte äta äggnudlar så vi fick improvisera.

igår så såg vi film och åt fruktsallad och godis, det var trevligt men vi var så trötta efter dagens arbete.

idag har jag gått upp med älsklingen kl 6 och åt frukost.. sen cyklade jag sakta bredvid älsklingen när han gick till jobbet och sen tog jag mig till gymmet och tränade drygt en halvtimma och cyklade sen till ica och handlade, fick cykla hem i regnet sen efteråt.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0