Tidig morgon igen

2011-07-24 @ 15:52:56
Jag tvekade imorse men i slutändan så följde jag med älsklingen till hans jobb och tränade på gymmet efter det. Sen handlade jag och åkte hem.

Fick städa när jag kom hem för fick reda på att vi skulle få främmande, familjevänner som skulle komma över, det kändes jätteskoj men plötsligt så insåg jag hur mycket det blivit stökigt här hemma så städade i en timma och sen tvättade jag mig (hade ju inte ens hunnit duscha efter träningen) och hann spela lite piano innan de kom.

Vi tittade lite på planet earth för att visa kvaliten på vår projektor.
sen fick de se hur vi bor och se vår katastrofala trädgård *phu*
sen när de gick så kurrade min mage massor så jag var tvungen att fixa lite mat.

nu ska jag snart börja med currygrytan haha

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0