Polaroidkamera

2011-07-13 @ 21:10:42
Jag läste på Fokis blogg igår att hon har köpt en polaroidkamera och nämnde att man kunde göra scrapbookalbum med den.. det var en väldigt bra ide.. för när man får barn ex så försöker många att göra album första tiden för barnet men många glömmer eller inte orkar göra det för man måste skriva ut bilder. men dessa skickar ju ut bilderna direkt så en sån kamera är ju mer praktisk när man ska göra såna böcker.

sen tror jag de är riktigt användbara om man är ute och reser och gör resedagböcker.. det brukar jag göra ^.^

jag mår inge bra alls idag... kroppen orkar ingenting, hostar jättemycket och är snuvig konstant..

Kaworu är jättesöt... han är verkligen helt underbart söt... han lägger sig och piper på mig vid sina leksaker (ligger i hans cykelkorg) och när jag ska ta reda på vilken av dem han vill ha så tar jag upp en i taget och han biter i den och släpper den på marken om det inte är rätt.. så söt!
dock tycker jag han ska lägga sig och värma mig istället som är sjuk XD

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0