onödigt inköp?

2011-07-26 @ 22:45:13
Jag och älsklingen köpte en moccamaster till honom idag och jag var jättesugen på att köpa en supersöt kaffemaskin som är perfekt för te ♥
men jag köpte den aldrig.....
så jag vet inte om jag ska tillbaka dit i dagarna eller önska mig den i julklapp av mamma och pappa..
det är onödigt egentligen... för rent krasst så är det minst lika bra att göra te med vattenkokare och tepåsar.. men det hade kännts lite som att man lyxade till vardagen med enkelhet om jag hade haft den och den är så söt!!

kopparna verkar ingå..

finns på media markt för 269 kr.



Perfekt storlek.. ungefär hälften så stor som en vanlig vattenkokare och det är återanvändningsbart filter till som går att diska. så mer miljövänlig haha

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0