Muskelvärk

2011-07-10 @ 20:51:05
Jag hostar så mycket att musklerna i magen värker något fruktansvärt... Det är jättejobbigt att vara förkyld, speciellt när man får min hosta...


Idag när jag tvättade händerna framför badrumsspegeln så började jag hosta, då märkte jag att min hals utvidgar sig enormt när jag hostar, det är ju halsmusklerna som spänner ut sig för man hostar...

men de utvidgar sig så mycket att jag tycker det ser ut som min hals försöker göra att jag ser ut som en padda när de blåser upp sin hals...  undrar om vi människor kan ha en "padd-hals"? min försöker iaf...

Nu måste jag fixa med disken, hela kroppen värker och jag har feber, men ska ta mig till jobbet imorgon och göra endast så mycket jag orkar.. sen åker jag hem och sjukanmäler mig tills jag mår tillräckligt bra igen.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0