Fortfarande sjuk

2011-07-14 @ 15:28:03
Jag är fortfarande sjuk.. känns inte kul men samtidigt så skönt att koppla av för en gångs skull..

natten till onsdag så såg jag och älsklingen förhandsvisningen av sista filmen av Harry Potter. Det var nog min kärlek till böckerna och nyfikenheten som gjorde att jag orkade dra mig från mitt trygga hem in till lund när jag mådde så dåligt. jag höll på att stupa flera gånger så dåligt jag mådde. Vi var tvungna att åka in tidigare till Lund för vi skulle köpa en present till en kompis som fyller år snart.
Vi handlade mat och gick till min kusin som vi skulle sova över hos, de pratade filmer och spel medan jag sov, mådde så dåligt jag inte visste om jag skulle orka.

Fick en jättejobbig hostattack när jag kom in i lund så det var ingen bra start.. Orkade igenom filmen som var fantastisk! den är inte så lik boken, de har vänt på en del grejer och ändrat lite smått men även om man blev sur på grund av ändringarna så var de ändå tvungna att göra ändringarna för att det skulle fungera som en film.
Den är fylld av passion, action, drama och humor. Den har hela paketet. så jag var riktigt nöjd när jag gick därifrån.
Sov till halv elva dagen efter och handlade frukost, kändes som om jag gick runt i en dvala för jag inte mådde bra. när vi kom hem så la jag mig i soffan direkt och däckade mot älsklingens arm. sov flera timmar på kvällen och sovit nästan hela natten. gick upp tio i elva.. har hostat en massa inatt så det är därför jag inte sovit hela natten. Men har vilat en massa och sett på anime..

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0